النصائح

آخر المشاركات
         :: هام وضرورى جدا لأول مرة على النت افهم الفسيولوجى متحفظش مع A.D.A.M series (آخر رد :أنهار جارية)      :: زمالة ولا ماجستير ؟ (آخر رد :Dentist_D)      :: أهمية تنظيف الأسنان (آخر رد :روان الناجي)      :: دبلومة إدارة المستشفيات (آخر رد :noha hassan)      :: من يعمل سوءا يجز به (آخر رد :Dr.shaheenkw)      :: أهمية تنظيف الأسنان (آخر رد :روان الناجي)      :: ~,‘, *{ لـ حـ ظـ ا تـ }*,‘,~ (آخر رد :أنين)      :: Clinical Nutrtion Diploma (آخر رد :hager mohamed 89)      :: الدبلومة المتكاملة في التغذية العلاجية (CLinical Nutrition Diploma ) (آخر رد :noha hassan)      :: مجموع الدرجات التراكمي النهائي (آخر رد :abdorash)     

العودة   كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 6 أعوام من العطاءAllteb 6 Years of Donation > الإستشارات و الثقافة الطبية > عيادة كل الطب .. اسأل و استشر > عيادة الأمراض الجلدية

قديم 08-15-2012, 09:01 AM   #1
ahmed el masry
عضو جديد

order موضوع قى قمة الخطورة ارجوا الدخول ارجوكم

السلام عليكم اخوانى الكرام

انا كان فى شعرى قمل !! وحاجات كتيير بس انا حلقت شعرى واتخلصت من القمل وبعد كده حسيت بحشرة تمشى فى شعرى بسرعه ومش عارف امسكها وكمان بقيت بهرش فى ظهرى وقولت هو انا جالى الجرب ولا ايه ولكن استحميت اكثر من 3 مرات فى اليوم ولا بردو محلصشى شئ ولكنى تجاهلت الامر !!
ولكن وانا بصلى فى الجامع لقيت الرجل اللى واقف جانبى بيهرش فى شعره قولت يمكن فيه شئ ولكن فى اليوم التالى صليت بجوار رجل اول ما وقفت جانبه لقيته بيهرش بردو فى شعره وهو كان اقرع مفيش فيه شعر خالص ومش عارف ايه هى دى الحشرة والله وجبت علاج الصبئان والقمل لشعرى وما حصل شئ للحشرة اللى انا مش عارفها مع انى شعرى مفيش فيه قمل
اريد حل والله لانى تعبت جدااااااا خصوصا انا مش بصلى بالجامع علشان ما اعدى حداااا ويقعد يدعى على ارجوكم شوف لى علاج بسرعه جدااااااااااااااااا
وارجو عدم حذف موضوعى حتى لو القسم مش مناسب لانى ما اعرف اضع الموضوع فين ؟؟ نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع ahmed el masry في المنتدى

ahmed el masry غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدلالية (Tags)
موضوع, الجدول, الخطورة, ارجوا, ارجوكم