النصائح

آخر المشاركات
         :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: مؤتمر وورشة عمل عن "أخلاقيات ممارسة مهنة الطب والبحوث الطبية" في الفترمن 4-6 ابريل 20 (آخر رد :mohamed emad)      :: دورة تدريبية فى دورة معايرة العمليات و المقارنه بالقياس/مركز الخليج للتدريب2018 (آخر رد :مركز الخليج)     

العودة   كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 6 أعوام من العطاءAllteb 6 Years of Donation > التعليم الطبي الأساسي > طب الأسنان > فضفضة طلاب أسنان

فضفضة طلاب أسنان مناقشات وحوارات خاصة بكليات طب الأسنان

قديم 11-14-2010, 05:56 PM   #9
أحمد شعبان 244
عضو شرف
Allteb

الصورة الرمزية أحمد شعبان 244

افتراضي رد: Re: إلي كل من الدكتور إيهاب والدكتوره زهره

اقتباس:المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاEب مشاهدة المشاركة
انا اسف جدا على التأخير المبالغ فيه بصراحة
بس اعذروني
الفكرة بصراحة كانت انطرحت قبل كده
وكان ردي زي دكتورة زهرة بالاضافة لشوية حاجات
انه عايز جهد متابعة واشراف ودعاية واعضاء
وان المناهج الطبية عندنا مختلفة جدا بين الجامعات
وكمان دكاترة طب اللي هيشرحولنا هيحجيبوا المصدر منين ويشرحوا بالظبط اللي علينا ازاي
وكان فيه اقتراح شخصي ان احنا نشترك في نحو القمة اللي موجود فعلا دلوقت بس في المواد او الفصول اللي مشتركة بالكامل
زي تشريح head&neck
او g.pathology
اوبعض فصول الفسيولوجي والهستولوجي والفارما
لكن هذا لا يمنع ان الموضوع قائم بس محتاج شغل..
انا عن نفسي اعتذر عنه في الفترة القادمة ..والبركة فيكم ان شاء الله
وممكن اساعد في رأي او اقتراح او استفسار او طلب
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع أحمد شعبان 244 في المنتدى

أحمد شعبان 244 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدلالية (Tags)
الدكتور, زهره, إيهاب, والدكتوره