النصائح

آخر المشاركات
         :: أذكار الصباح والمساء .. ارفع هذا الموضوع كل صباح ومساء ليعمّ الأجر (آخر رد :drmaiyahmed)      :: ***(((تفريغات جراحة عامة دكتور المطري)))*** (آخر رد :wafaa mohamed)      :: ***(((تفريغات جراحة خاصة دكتور المطري)))*** (آخر رد :wafaa mohamed)      :: الباطنة > فيــ 30 ساعة >2014< In 30 Hours Series \\تم تحديثها تماما// !! (آخر رد :mohdkrar)      :: الشموخ (آخر رد :دكتور أشرف)      :: Textbook:Guide to Antimicrobial Therapy in the Adult ICU 2012 (آخر رد :دكتور أشرف)      :: مراجعات جراحه د مطري 2013-2014 كامله + الورق (آخر رد :whiteknightlove)      :: هل الكسل يعني بالضرورة عدم الكفاءة؟ (آخر رد :انصر النبى محمد)      :: استفسار عن تسجيلات دكتور أحمد باطنة (آخر رد :mohdkrar)      :: عن رابعة طب أستفسر (آخر رد :sunflower93)     

العودة   كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 6 أعوام من العطاءAllteb 6 Years of Donation > الأطباء بعد التخرج Postgraduate doctors > ° أطباء التكليف و النواب °

الملاحظات

° أطباء التكليف و النواب ° أستراحة خاصة بالزملاء في رحلة الكفاح

قديم 04-25-2012, 01:07 PM   #1
warm winter

افتراضي مستشفي جراحات اليوم الواحد

يا جماعه انا كذا مرة أسأل عن مستشفي جراحات اليوم الواحد في الزاويه الحمرا بس محدش بيجاوبني فقررت اعمل موضوع جديد يمكن حد ياخد باله
انا جايلي نيابه نيوناتولوجي في مستشفي جراحات اليوم الواحد في الزاويه بس انا برة مصر ومعنديش اي حد يسأل عن المستشفي ولا اعرف اي حد فيها هل في حد هنا يعرف اي حاجه عن النيوناتولوجي هناك ؟ نظامه ايه ؟كويس ولا ايه؟ في فينتيلاتور ولا لا؟
علشان انا لسه مستلمتش وهنزل الاسبوع الجاي مصر علشان استلم ان شاء الله فلو مش كويسه هفكر اعمل تعديل نيابه
وهل لو انا استلمت ممكن اتنقل بين مستشفيات الامانه ولا الموضوع ده صعب ؟ لاني عرفت ان المستشفي تبع الامانه
ياريت حد يفيدني وجزاكم الله خيرا
من مواضيع warm winter في المنتدى

warm winter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
Sponsored Links

قديم 04-25-2012, 02:32 PM   #2
warm winter

افتراضي رد: مستشفي جراحات اليوم الواحد

ياريت حد يفيدني علشان بس اعرف اعمل تعديل نيابه ولا اعمل ايه لاني مش موجوده في مصر

قديم 04-25-2012, 10:18 PM   #3
warm winter

افتراضي رد: مستشفي جراحات اليوم الواحد

???????

الكلمات الدلالية (Tags)
مستشفى, اليوم, الواحد, جراحات