إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ساعدونى أثابكم الله

Collapse
X
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

• ساعدونى أثابكم الله

ايها الاطباء المحترمون انتهت دراستهم او تبقت لهم سنون انا اخوكم تراكم الدروس اصابنى بجنون فساعدونى ولا تنسون جنة نالها مؤمنون لانهم لاخوانهم مساعدون لاخوانهم ف كل الشؤون

ضاق بى الفسيولوجى فهل من مجير باسطوانات تجعل حالى فى تغيير وتجعلنى ازاكر بضمير لما ادخلته على من تيسير ساعدنى لعلى يوما باصبعى اليك اشير وتكون الجنه لك مصير

سورى ع الاطاله بس بجد محتاج لينكات احمل اسطوانت هستولوجى او فسيولوجى بس تكون شغاله اصلى جربت بعض اللينكات اللى ف المنتدى لقيت نفسى بحمل حاجات تانيه
    اكون فاكر نفسى بحمل محاضرات فسيولوجى اجى افتح الاقيها لعبه

ارجوكم ساعدونى لان الامتحات قربت ومش بعرف ازاكر عاوز لينكات اخش احمل على طول

Last edited by Muhammad Barakat; 12-25-2010, 02:14 AM. سبب آخر: يمنع وضع ايميلات

رد: ساعدونى أثابكم الله

باصبعى اليه اشير مش مقصوده ممكن يكون خنى اللفظ بس اقصد انى اقول ان فلان ساعدنى انا قولت اوضح اخوانى ف الاسلام لكى لا يفهم احد كلامى بمنحى اخر

Comment

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حياك الله دكتور

الموضوع ده
      شرائط فسيولوجى سنة تانية لدكتور ناجى كاملة باقل روابط

لينكاته شغالة انا جربتها دلوقت وفيه محاضرات سنة تانية فعلا لدكتور ناجى

انا اسمع ان شرحه ممتاز جدا

وكمان السنة اللى فاتت كان فى اسطوانات لدكتور زمزم وهو بيشرح C.N.S&special Sense

ممتازة جدا وحضرتك عارف دكتور زمزم يعنى ماشاء الله عليه قمة فى الفسيولوجى

انا هحاول ارفعها على المنتدى بإذن الله وحضرتك هتلاقيها موجودة اكيد وممكن تاخدها من حد من تالتة اصلا معظمنا اشتراها السنة اللى فاتت

بالنسبة للهستولوجى الحقيقة مش كنت باسمع فيه حاجة اعتقد ان الوقت اللى هتضيعه فى السماع الافضل تركز فيه فى المذاكرة عشان تقدر تجمع النقط المطلوبة وتركز اكتر

ولو عايز محاضرات سماع فى الموضوع ده
      محاضرات دكتوره جيهان بروابط شغالة

والروابط شغالة جربتها دلوقتى برده

وبعدين حضرتك لو عايز متابعة فى الدراسة ممكن تتابع معانا فى مشروع نحو القمة

أعانكم الله
      الـإبتلـاء ظلامْـ

وفى الظلام يمكنك أن ترى فجراً ينبثق وزرعاً يتمايل وجواداً ينتظر

وهكذَا البلَـاء يمكنك أن ترى فيه خيــراً إنْ أردت ツ

Comment

ليس لدى مااقوله لشكرك اختى ف الله

Comment

Working...
        X