إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

داخلة 2 أسنان ^^

Collapse
X
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

• داخلة 2 أسنان ^^

سلام الله عليطك ورحمته وبركاتــه ^_^ انا دخلة سنة تانية أسنان ان شاء الله ،،عايزة اى حد من الدكاترة هنا يساعدنى
    @أولاً : انا عندى مشكلة فى التعامل مع الامتحانات جدااا ، يعنى مثلا لو ادامى اسبوع على المادة افضل ماشية فيها ببطء شديد وآجى فى اخر يومين الاقى لسة باقيلى كتير جدا فأدخل الامتحان وفيه حاجات كتير سايبة أجزاء ،، او مثلا لو ادامى اسبوع العب 3 ايام وازنق نفسى فى الآخر -_- عشان اعدنا نمتحن فاينال فى شهر ونص فزهقت وطبعا قبلها كان امتحانات عملى وميدترم والمفروض ان ده العادى بعد كده انى هفضل كل سنة امتحن شهر ونص او شهرين بس ازاى بقى أتقلم مع الوضع ده ؟ وأعود نفسى انى مازهقش من الامتحانات وابطل مذاكرة ؟
    @ثــانياً: كمان عايزة اخد رأيكوا فى حاجة تانية ضروووووى ،، انا مش بعرف اعمل control على نفسى خالص فى الوقت اللى بقضيه على الفيس وايام الثانوية العامة قفلته خالص و للأسف فى سنة اولى ضيعت عليه وقت كبير هو والموبايل عشان كنت بنزل عليه Apps. كتير ،، السؤال بقى اعمل ايه فى الفيس ؟ اقفله وخلاص ؟ وصحابى اللى عليه وبتواصل معاهم اعمل ايه ؟ بس محدش يقولى نظمى وقتك عليه لأن انا عارفة نفسى بضيع وقت كبير جدااا عليه ومش بعرف انظم وقتى عليه خالص ..... عايزة رأيكوا فى الموضوع ده حد يقولى اعمل ايه ؟؟
    @ثــالثــاً : انا تقديرى السنة دى جيد مرتفع فرق 5 درجات ونص على جيد جدا ،،،، ايه اكتر حاجة تنصحونى بيها عشان اغير التقدير ده السنة الجاية ؟؟؟
    جــــزاكـــــم الله الجـــــنــــــة

رد: داخلة 2 أسنان ^^

ربي يوفقك يا رب موضوع رائع

العاب تلبيس

Comment

Working...
    X