كل الطب أكبر منتديات طبية عربية  10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation

كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation (https://www.alltebfamily.com/vb/index.php)
-   ° أطباء التكليف و النواب ° (https://www.alltebfamily.com/vb/forumdisplay.php?f=136)
-   -   نيابات مايو 2011 >> النتيجة ظهرت (https://www.alltebfamily.com/vb/showthread.php?t=40038)

د/ أحـمـد سـليمان 06-07-2011 03:14 PM

رد: نيابات مايو 2011 >>> وبدأ تسجيل البيانات

اقتباس:

ياريت ياجماعة حد من زمايلنا الكرام اللى من سكان القاهرة يتاكدلنا من موضوع الغاء النيابة من عدمه بس علشان نعرف نقرر لان الموضوع ده فيه لخبطة كتير عاوزين اخر قرار لانى لما قريت المنشور اللى كان نازل بخصوصو تظلمات ابريل كان الكلام على نيابات مايو انه مفيش الغاء للنيابة
اللي عرفته النهاردة .. نقلا عن الناس اللي بتروح الوزارة .. إن آخر كلام هو عدم إلغاء النيابة .. سواء استلمتها أو مستملتهاش .. لو اسمك نازل هتقدم .. لو مش نازل هتروح تقدم طلب انهم ينزلوا اسمك ..

الغزال الصغير 06-07-2011 05:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/ أحـمـد سـليمان (المشاركة 286748)
اللي عرفته النهاردة .. نقلا عن الناس اللي بتروح الوزارة .. إن آخر كلام هو عدم إلغاء النيابة .. سواء استلمتها أو مستملتهاش .. لو اسمك نازل هتقدم .. لو مش نازل هتروح تقدم طلب انهم ينزلوا اسمك ..

يعنى الغاء النيابه مش ضرورى سواء استلمت اولاء بس ده بالنسبه لنيابه نوفمبر ولا النيابات اللى جتلنا فى تظلمات ابريل ارجو الرد ياجماعه ضرووورى عشان عاوزه استلم ومش عرفه استلم ولا استنه لو مفيش امل اننا ممكن نقدم فى مايو ونلغى نيابه ابريل يبقى استلم احسن عشان الحق اقدم فى الترشيح الوزارى

mohamed ahmed elwad 06-07-2011 09:36 PM

فية خبر منشور على موقع جريدة الفجر ان هم 4 تخصصات وذلك نقلا بتاريخ 7-6 وانها تكميلية مكتوبة كدة بالنص والخبر دة اعلنتة الوزارة اليوم
ياريت ياجماعة حد من القاهرة يتاكد ضرورى شكلنا كدة هنروح فى خبر كان وحسبى الله ونعم الوكيل فيهم

pure spirit 06-07-2011 11:29 PM

اقتباس:

فية خبر منشور على موقع جريدة الفجر ان هم 4 تخصصات وذلك نقلا بتاريخ 7-6 وانها تكميلية مكتوبة كدة بالنص والخبر دة اعلنتة الوزارة اليوم
ياريت ياجماعة حد من القاهرة يتاكد ضرورى شكلنا كدة هنروح فى خبر كان وحسبى الله ونعم الوكيل فيهم
الكلام ده على لسان ناس كانوا فى الوزارة النهاردة :
أنا كنت فى الوزارة انهاردة وطلعت بشوية معلومات ممكن تكون مكررة بس زيادة تأكيد
1.سألت فى الطب العلاجى د/محسن مدير المستشفيات الحدودية بالوزارة والمسئول عن الاجابة عن أى استفسارات خاصة بالنيابات أكد لى أن حركة مايو أساسية بها جميع التخصصات بصرف النظر عن مسمى الحركة كتكميلية لكنها أساسية وملف الاحتياجات غالبا هينزل الاسبوع الجاى
2.د/سيد عبد الحافظ قال اللى مستلم نيابات نوفمبر وعايز يقدم فى مايو يسجل بدون الغاء نيابة
3.سمعت من ادارة التكليف أثناء كلامهم مع الناس اللى أسمائهم مانزلتش وقدموا أسمائهم باليد فى الوزارة ان أسمائهم هتنزل عالسايت انهاردة بالليل
بالتوفيق للجميع

محمد الماجد 06-08-2011 06:23 AM

السلام عليكم عندي مشكلة في التسجيل كل ما اكتب مجموعي واجي اسجل الموقع يعطي الرسالة (نرجو مراجعة المجموع الكلي و النهاية العظمى لوجود خطأ في أحدهما) علما بأني انقل المجموع من شهادة التخرج وهو 5645/6450 و قد جربت كتابة صفر بجوار المجموع ارجو الرد بسرعة لاني رايح الجيش النهاردة:barak::gzak:

قربني ليك 06-08-2011 12:15 PM

Re: رد: نيابات مايو 2011 >>> وبدأ تسجيل البيانات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ترانيم (المشاركة 286806)

الكلام ده على لسان ناس كانوا فى الوزارة النهاردة :
أنا كنت فى الوزارة انهاردة وطلعت بشوية معلومات ممكن تكون مكررة بس زيادة تأكيد
1.سألت فى الطب العلاجى د/محسن مدير المستشفيات الحدودية بالوزارة والمسئول عن الاجابة عن أى استفسارات خاصة بالنيابات أكد لى أن حركة مايو أساسية بها جميع التخصصات بصرف النظر عن مسمى الحركة كتكميلية لكنها أساسية وملف الاحتياجات غالبا هينزل الاسبوع الجاى
2.د/سيد عبد الحافظ قال اللى مستلم نيابات نوفمبر وعايز يقدم فى مايو يسجل بدون الغاء نيابة
3.سمعت من ادارة التكليف أثناء كلامهم مع الناس اللى أسمائهم مانزلتش وقدموا أسمائهم باليد فى الوزارة ان أسمائهم هتنزل عالسايت انهاردة بالليل
بالتوفيق للجميع

:gzak:

nonamody 06-08-2011 04:34 PM

ويا جماعه حد يعرفنى انا فى الملحه النيابات اللى فاتت جالى نيابه ومكنتش قضيت الا 4 شهور فقط
واخزت اجازه رعايه طفل
وبالرغم من كده جالى نيابه
معنى كده انهم بيحسبوا من اول يوم استلام العمل
لو قدمت فى النيابات دى يا جماعه
هيجلى والا لا
من فضلكم حد يرد عليا ضروري

rehab ragab 06-08-2011 05:53 PM

طيب واللى اخد اجازة من بعد اسبوع فى التكليف هل مسمحولة يقدم فى النيبات

الساعة الآن 03:28 PM.