كل الطب أكبر منتديات طبية عربية  10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation

كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation (https://www.alltebfamily.com/vb/index.php)
-   ° أطباء التكليف و النواب ° (https://www.alltebfamily.com/vb/forumdisplay.php?f=136)
-   -   نيابات مايو 2011 >> النتيجة ظهرت (https://www.alltebfamily.com/vb/showthread.php?t=40038)

pure spirit 06-15-2011 05:37 PM

رد: نيابات مايو 2011 >> وبدأ تسجيل البيانات >> تم اضافة الاحتياجات

اقتباس:

لو الواحد عاوز يعرف احتياجات كل مركز من مراكز محافظته مثلا يعمل ايه

اضغط على بند مديريات نهائى فى ملف الاحتياجات

pure spirit 06-15-2011 06:08 PM

اقتباس:

أريد احتياجات نيابات مايو 2010 بعد اذنكم؟

للاسف مش لاقياه عندى
ان شاء الله حد يقدر يفيد حضرتك من الزملاء

الغزال الصغير 06-15-2011 06:31 PM

لو سمحتى ياد/ ترانيم انا كنت قدمت فى تظلمات ابريل وجالى نيابه ولسه مستلمتش وحضرتك كنت قولتيلى انه مش من حقى اقدم فى نيابه مايو وفعلا اسمى مكنش نازل فى الحركه وكنت بعت فاكس من فتره عشان يدرجوا اسمى ومنزلش بس بفتح قدرا النهارده الموقع لقيت اسمى نزل فهل كده ليه حق انى ااقدم ولو قدمت فعلا هينزلى نيابه ولا ممكن يستثنونى بعد كده عشان جالى نيابه فى ابريل ولو استلمت النيابه وجالى نيابه فى حركه مايو ممكن اعتذر عن نيابه ابريل واستلم مايو عادى ولا هيكون فيه مشكله ارجوكم افيدونى عشان انا حيرانه جدا وعوزه الحق استلم قبل 30/6

pure spirit 06-15-2011 06:56 PM

اقتباس:

لو سمحتى ياد/ ترانيم انا كنت قدمت فى تظلمات ابريل وجالى نيابه ولسه مستلمتش وحضرتك كنت قولتيلى انه مش من حقى اقدم فى نيابه مايو وفعلا اسمى مكنش نازل فى الحركه وكنت بعت فاكس من فتره عشان يدرجوا اسمى ومنزلش بس بفتح قدرا النهارده الموقع لقيت اسمى نزل فهل كده ليه حق انى ااقدم ولو قدمت فعلا هينزلى نيابه ولا ممكن يستثنونى بعد كده عشان جالى نيابه فى ابريل ولو استلمت النيابه وجالى نيابه فى حركه مايو ممكن اعتذر عن نيابه ابريل واستلم مايو عادى ولا هيكون فيه مشكله ارجوكم افيدونى عشان انا حيرانه جدا وعوزه الحق استلم قبل 30/6
حضرتك دفعة كام يادكتورة
2008 ؟؟

الغزال الصغير 06-15-2011 06:59 PM

ايوه يادكتوره 2008

الغزال الصغير 06-15-2011 07:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ترانيم (المشاركة 287512)

حضرتك دفعة كام يادكتورة
2008 ؟؟

ايوه دفعه 2008 ازهر:gzak:

pure spirit 06-15-2011 07:14 PM

تمام
أولا اسمك نزل لأنهم فى الوزارة نزلوا كل اسماء دفعة 2008 بلا استثناء لكل الجامعات وعند كتابة الرغبات هيستبعدوا كل اللى مالهومش الحق فيها
ثانيا نيابة ابريل ملزمة باستلامها على عكس لو كنتى ماقدمتيش واكتفيتى بنيابة نوفمبر 2010
وده اخر كلام اتقال عن نيابات ابريل : نقلا عن مشاركة للدكتور مؤمن عز الدين
أحدث كلام عن نيابات ابريل
نقلا عن الفيس بوك
بتاريخ 5-6-2011 الساعة 11 مساءا
و ربنا يكرم كل اللي راح الوزراة علشانا
--------------------------
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتوجه بالشكر اولا لمن جاء مطالبا بحقه واصر عليه ولولا وجودهم ما تمت نتائج اليوم وهي:

1- من يريد تعديل النيابة سماح مجموع علية الاستلام بالمديرية اولا ثم التوجه للطب العلاجي الدور السابع ومعة بيان حالة وظيفية والحد الادنى للنيابة المرادة و نتيجة تظلمات ابريل.....وسيتم تجهيز نتيجة التعديل في 4-5 ايام باذن الله

2- من يوجد له اية اخطاء في النتيجة خاصة بالحساب العلمي او حساب مدة العمل الفعلية فعليه التقدم بتظلم في ادارة التكليف

3-المستنفذين ممن لا يوجد لهم اخطاء في نتيجة التظلمات يمكن لهم عمل تعديل نيابة لكن بعد احضار موافقة المديريةالتابعة لها النيابة المرادة......بشكل اوضح يستلم النيابة اللي في نوفمبر او ويجيب موافقة المديرية التابعة للنيابة اللي مجموعه يسمحله بالنيابة فيها ومعه الحد الادنى بتاع النيابة ......... ويتوجه للطب العلاجي ....ان شاء الله هنزل صيغة الطلب الان...

4-المستبعدين او المحذوفيين ممن لا يوجد اخطاء بالنتيجة لهم...يتقدموا بتظلمات فردية لادارة التكليف وسوف ينظر لكل تظلم على حسب الحالة.........

5-سيتم الاختيار بين نيابات مايو ونوفمبر وابريل.....يعني اللي انت عايزه..

6-اّخر ميعاد لاستلام نيابات ابريل....9 شهور من حركة نوفمبر ....الثاني من اغسطس القادم

7-الترشيح الوزاري للدراسات العليا مد الي 30\6 ان شاء الله
لو مش فاهمة حاجة اتفضلى اسألى
بالتوفيق ان شاء الله

الغزال الصغير 06-15-2011 08:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ترانيم (المشاركة 287516)
تمام
أولا اسمك نزل لأنهم فى الوزارة نزلوا كل اسماء دفعة 2008 بلا استثناء لكل الجامعات وعند كتابة الرغبات هيستبعدوا كل اللى مالهومش الحق فيها
ثانيا نيابة ابريل ملزمة باستلامها على عكس لو كنتى ماقدمتيش واكتفيتى بنيابة نوفمبر 2010
وده اخر كلام اتقال عن نيابات ابريل : نقلا عن مشاركة للدكتور مؤمن عز الدين
أحدث كلام عن نيابات ابريل
نقلا عن الفيس بوك
بتاريخ 5-6-2011 الساعة 11 مساءا
و ربنا يكرم كل اللي راح الوزراة علشانا
--------------------------
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتوجه بالشكر اولا لمن جاء مطالبا بحقه واصر عليه ولولا وجودهم ما تمت نتائج اليوم وهي:

1- من يريد تعديل النيابة سماح مجموع علية الاستلام بالمديرية اولا ثم التوجه للطب العلاجي الدور السابع ومعة بيان حالة وظيفية والحد الادنى للنيابة المرادة و نتيجة تظلمات ابريل.....وسيتم تجهيز نتيجة التعديل في 4-5 ايام باذن الله

2- من يوجد له اية اخطاء في النتيجة خاصة بالحساب العلمي او حساب مدة العمل الفعلية فعليه التقدم بتظلم في ادارة التكليف

3-المستنفذين ممن لا يوجد لهم اخطاء في نتيجة التظلمات يمكن لهم عمل تعديل نيابة لكن بعد احضار موافقة المديريةالتابعة لها النيابة المرادة......بشكل اوضح يستلم النيابة اللي في نوفمبر او ويجيب موافقة المديرية التابعة للنيابة اللي مجموعه يسمحله بالنيابة فيها ومعه الحد الادنى بتاع النيابة ......... ويتوجه للطب العلاجي ....ان شاء الله هنزل صيغة الطلب الان...

4-المستبعدين او المحذوفيين ممن لا يوجد اخطاء بالنتيجة لهم...يتقدموا بتظلمات فردية لادارة التكليف وسوف ينظر لكل تظلم على حسب الحالة.........

5-سيتم الاختيار بين نيابات مايو ونوفمبر وابريل.....يعني اللي انت عايزه..

6-اّخر ميعاد لاستلام نيابات ابريل....9 شهور من حركة نوفمبر ....الثاني من اغسطس القادم

7-الترشيح الوزاري للدراسات العليا مد الي 30\6 ان شاء الله
لو مش فاهمة حاجة اتفضلى اسألى
بالتوفيق ان شاء الله

جزاكى الله خيرا ع الايضاح:gzak:أسرة كل الطب ترحب بكنفع الله بك

الساعة الآن 08:09 PM.