كل الطب أكبر منتديات طبية عربية  10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation

كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation (https://www.alltebfamily.com/vb/index.php)
-   ° أطباء التكليف و النواب ° (https://www.alltebfamily.com/vb/forumdisplay.php?f=136)
-   -   نيابات مايو 2011 >> النتيجة ظهرت (https://www.alltebfamily.com/vb/showthread.php?t=40038)

pure spirit 09-16-2011 12:31 PM

رد: نيابات مايو 2011 >> فى انتظار النتيجة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ahmed elwad (المشاركة 302775)
لوسمحتوا يادكاترة انا اسمى مش موجود فى الاسماء اللى على موقع الوزارة
لكن لازم اقدم مايفيد عدم استلام النيابة ومش هعرف اروح الوزارة غير يوم الاثنين لان انا عرفت متاخر وكنت مسافر
وبصراحة خايف ابعت الفاكس محدش يبصلة خصوصا ان احنا جربنا الفاكس دة قبل كدة علشان ينزلوا الاسماء وفى الاخر بردة روحنا الوزارة بنفسنا
اية الحل دلوقتى عادى لورحت يوم الاثنين 19-9 ارجو الرد ممن يعرف وشكرا جزيلا مقدما

ده رقم مدام عايدة اللى استلمت مننا الأوراق يادكتور
0148244494
كلمها وان شاء الله تقولك اذا كان ينفع أو لأ

elhoda 09-20-2011 10:47 PM

نتيجة نيابات مايو

السلام عليكم
هو في اي اخبار بالنسبة لنيابة مايو

ياريت تفيدوني

انا زهققققققققققققققققققققققققققت

:barak:

pure spirit 09-21-2011 12:52 AM

رد: نتيجة نيابات مايو

الكلام من الوزارة انها أول شهر 10 ان شاء الله
...
ينقل للموضوع الرئيسى لنيابات مايو

pure spirit 09-23-2011 09:43 AM

هام:

بالنسبة للي قدم طلب الغاء نيابة اللي عاوز يستلم الموافقة يجيبها من الوزارة انا استلمتها النهاردة
والنتيجة اتبعتت عالمديريات وغالبا هتوصل الاحد او الاتنين

نقلا عن د/‎Ahmed Sheta‎
متابعه دفعه 2008 لحركه مايو 2011

ام امير 09-23-2011 06:57 PM

نتيجة ايه يادكتوره ترانيم اللي اتبعتت؟ وانا فعلا من اللي قدموا طلب الغاء نيابه لازم اروح الوزاره استلمها ولا ايه هتتبعت اسامينا للمديريات ونروح نخلي؟؟ارجو الرد

pure spirit 09-23-2011 07:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام امير (المشاركة 304558)
نتيجة ايه يادكتوره ترانيم اللي اتبعتت؟ وانا فعلا من اللي قدموا طلب الغاء نيابه لازم اروح الوزاره استلمها ولا ايه هتتبعت اسامينا للمديريات ونروح نخلي؟؟ارجو الرد

نتيجة طلبات الغاء النيابة يادكتورة أم امير
لو عاوزة تروحى الوزارة تجيبى الجواب ماشى
مش عاوزة انتظرى لما الأسماء توصل المديريات

ام امير 09-23-2011 09:44 PM

شكرا لردك د/ترانيم بس لما تنزل الاسامى المديريات لازم اروح اكمل اجراءات الالغاء وارجع تكليف قبل مالنتيجه تظهر ولا ده مش هياثر علي النتيجه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الافاده لو استنيت نتيجة النيابات ايه اللي هيحصل؟؟؟؟؟؟؟

pure spirit 09-23-2011 11:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام امير (المشاركة 304624)
شكرا لردك د/ترانيم بس لما تنزل الاسامى المديريات لازم اروح اكمل اجراءات الالغاء وارجع تكليف قبل مالنتيجه تظهر ولا ده مش هياثر علي النتيجه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الافاده لو استنيت نتيجة النيابات ايه اللي هيحصل؟؟؟؟؟؟؟

بصراحة مش عارفة تاثير التأخير فى التنفيذ ايه
لكن اظن ان الموضوع ممكن مايبقاش اختيارى طالما لغيتى نيابتك بمعنى ان لما الوزارة بتبعت الاسامى على المديريات ممكن المديريات بدورها تخاطب الاداراة أو المستشفى اللى انتى فيها
وساعتها الاخلاء هيكون اجبارى (ده تخمين مش اكثر وممكن تستفسرى من المديرية اللى انتى تابعة ليها )
وبالتوفيق ان شاء الله

الساعة الآن 06:16 PM.