كل الطب أكبر منتديات طبية عربية  10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation

كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation (https://www.alltebfamily.com/vb/index.php)
-   ° أطباء التكليف و النواب ° (https://www.alltebfamily.com/vb/forumdisplay.php?f=136)
-   -   نيابات مايو 2011 >> النتيجة ظهرت (https://www.alltebfamily.com/vb/showthread.php?t=40038)

Dr\White Angel 08-03-2011 07:48 PM

رد: نيابات مايو 2011 >> وبدأ تسجيل الرغبات

اية دا بقي حرام كدا

يقفلوا الموقع دا ويريحونا

النتيجة كدا فيها لاخر 9

pure spirit 08-03-2011 10:46 PM

آه والله عندك حق
بصراحة بعد كل اللى بيحصل ده انا مش شايفة اى مميزات لحركة مايو دى
ربنا يلطف بينا

أبو أسامة المصري 08-04-2011 12:06 PM

ياجماعة الخير ايه ظروف البيان ده..وهل وصل الشرقية ولا لسه
انا اجازتي اخرها يوم الأحد وراجع الجيش
وهل ينفع حد يقدمه
وهل له علاقة بالتقديم للنيابات أم أن مسألة مد فترة التسجيل هي منفصلة عن موضوع البيان
أفيدووووووووووونا

pure spirit 08-04-2011 03:03 PM

نقلا عن د Mohamed Elsayed Elsebaey جروب متابعة دفعة 2008 لحركة مايو 2011
أنا ذهبت اليوم الى مديرية الصحة بالاسماعيلية , و قلت لهم الموضوع
فذهبت الى قسم ( السجلات ) و قلت نفس الكلام , فقامت الموظفة بكل أدب و احترام والله يا جماعة , باحضار دوسيه ورق كبير قوى , فيه أسماء كل الناس اللى مدتها عدت سنة و ممكن تقدم فى حركة النيابات دى
و الحمد لله لقيت أسمى من ضمن الأسماء اللى المديرية بعتتها الى الوزارة و مكتوب عن طريق الصادر و الوارد رقم كل واحد و اسمة و تاريخ استلامه العمل , و الأجازات الى أخدها كلها سواء مرضى أو أعتيادى
و قاللتلى أن الوزارة بعتت فعلا منشور ينص على ذلك , و رأيته فعلا , ومن نصه ( أنه الى ما يقوم به بعض الأشخاص من تزوير بأوراق الترشيح و القيام بالعمل , فيستلزم عمل .........)
ثم رأيت الفاكس و رقمه اللى أتبعت فعلا عن طريقه الصادر و الوارد بتاعنا
بس بأه اللى بستغربله أن الوزارة فعلا بعتت كشف بأسماء عدد من الأأطباء لابد من أرسال معهم هذه الأفادة ( التى بها الخدمة الفعلية ) من المديرية الى الوزارة, طب ما كانوا يكتبوهم على الموقع بتاع النيابات و خلاص, و الحمد لله أسمى مكنش فيهم
...
ياريت لو حد تانى راح النهاردة المديرية بتاعته يقولنا وصل لايه ؟؟
انا ان شاء الله رايحة يوم الأحد

ام امير 08-04-2011 04:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ترانيم (المشاركة 293012)
نقلا عن د Mohamed Elsayed Elsebaey جروب متابعة دفعة 2008 لحركة مايو 2011
أنا ذهبت اليوم الى مديرية الصحة بالاسماعيلية , و قلت لهم الموضوع
فذهبت الى قسم ( السجلات ) و قلت نفس الكلام , فقامت الموظفة بكل أدب و احترام والله يا جماعة , باحضار دوسيه ورق كبير قوى , فيه أسماء كل الناس اللى مدتها عدت سنة و ممكن تقدم فى حركة النيابات دى
و الحمد لله لقيت أسمى من ضمن الأسماء اللى المديرية بعتتها الى الوزارة و مكتوب عن طريق الصادر و الوارد رقم كل واحد و اسمة و تاريخ استلامه العمل , و الأجازات الى أخدها كلها سواء مرضى أو أعتيادى
و قاللتلى أن الوزارة بعتت فعلا منشور ينص على ذلك , و رأيته فعلا , ومن نصه ( أنه الى ما يقوم به بعض الأشخاص من تزوير بأوراق الترشيح و القيام بالعمل , فيستلزم عمل .........)
ثم رأيت الفاكس و رقمه اللى أتبعت فعلا عن طريقه الصادر و الوارد بتاعنا
بس بأه اللى بستغربله أن الوزارة فعلا بعتت كشف بأسماء عدد من الأأطباء لابد من أرسال معهم هذه الأفادة ( التى بها الخدمة الفعلية ) من المديرية الى الوزارة, طب ما كانوا يكتبوهم على الموقع بتاع النيابات و خلاص, و الحمد لله أسمى مكنش فيهم
...
ياريت لو حد تانى راح النهاردة المديرية بتاعته يقولنا وصل لايه ؟؟
انا ان شاء الله رايحة يوم الأحد

يعنى ايه الكلام ده ان المديريات اساسا بتبعتها من نفسها للوزاره يعنى المتاكد من مدة عمله الفعليه وانه ماخدتش اجازات ميروحش ويسيبها لله حد يرد عليه
:barak::faces222:

dr_nadia 08-04-2011 07:15 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عايزه افهم بالله ضرورى لحسن اعصابى منهاره جدا انا دلوقتى لاقيت اسمى على النت وماليت الرغبات بس انا مسافره اجازة مرافقة زوج ومقعدتش اكتر من اسبوع فالشغل هل اجازتى هتبان ولا ايه انا بجد مش قادره ودا معناه انى هتتلغى نيابتى ولا ايه ولحد امتى طيب ينفع اقدم فالاشعه وساعتها مش هتتلغى

pure spirit 08-04-2011 09:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_nadia (المشاركة 293077)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عايزه افهم بالله ضرورى لحسن اعصابى منهاره جدا انا دلوقتى لاقيت اسمى على النت وماليت الرغبات بس انا مسافره اجازة مرافقة زوج ومقعدتش اكتر من اسبوع فالشغل هل اجازتى هتبان ولا ايه انا بجد مش قادره ودا معناه انى هتتلغى نيابتى ولا ايه ولحد امتى طيب ينفع اقدم فالاشعه وساعتها مش هتتلغى

يادكتورة الاعلان كان واضح وصريح من الأول
قالوا انه اللى يقدم لازم يكون قضى 6 شهور عمل فعلى كحد ادنى علشان يقدم فى الملحة
وبحد أدنى سنة علشان يقدم فى كل التخصصات
ووجود اسمك على موقع الوزارة مش معناه انه من حقك تقدمى أو بمعنى اصح من حقك تقدمى عادى لكن لو مانطبقش عليكى الشروط بيتم استبعادك من النتيجة

pure spirit 08-04-2011 10:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام امير (المشاركة 293040)
يعنى ايه الكلام ده ان المديريات اساسا بتبعتها من نفسها للوزاره يعنى المتاكد من مدة عمله الفعليه وانه ماخدتش اجازات ميروحش ويسيبها لله حد يرد عليه
:barak::faces222:

بيتهيالى الموضوع هيبقى محتاج مننا كلنا زيارة للمديرية حتى لمجرد الاطمئنان
_لأنهم مازودوش عن كدة فى الاعلان نتواصل معاهم _
لأنه حتى لو متأكدين من مدة الخدمة الفعلية انتى مش متأكدة انه اسمك مش من ضمن الأسامى اللى الوزارة باعتاها لمديريتك تستفسر عن مدتها الفعلية
طبعا ده على حسب كلام زميلنا فى البوست المنقول
يارب بس الموضوع يكون على قد المديرية
الله المستعان
عموما لو حد يحب اسال على اسمه من تكليف المنصورة أنا رايحة الأحد ان شاء الله ممكن يبلغنى على الخاص

الساعة الآن 04:12 PM.