كل الطب أكبر منتديات طبية عربية  10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation

كل الطب أكبر منتديات طبية عربية 10 أعوام من العطاءAllteb 10 Years of Donation (https://www.alltebfamily.com/vb/index.php)
-   ° أطباء التكليف و النواب ° (https://www.alltebfamily.com/vb/forumdisplay.php?f=136)
-   -   نيابات مايو 2011 >> النتيجة ظهرت (https://www.alltebfamily.com/vb/showthread.php?t=40038)

nonamody 06-03-2011 06:28 PM

رد: نيابات مايو 2011 >>> وبدأ تسجيل البيانات

يا جماعه انا دلوقتى مسافره وكانت جات لى نيابه طب اسره بس مش عايزاها عايزه
اقدم على نيابه تانيه اعمل ايه
من فضلكوا رودوا عليا

د/ أحـمـد سـليمان 06-03-2011 06:35 PM

اقتباس:

لو لم يتم تعديل الاعلان لازم يكون لنا موقف
لا متقلقش يا دكتور سامح .. الناس كلموا د/ سيد عبد الحافظ في ساعتها امبارح .. و قالوا له ان الاعلان نازل 4 تخصصات ملحة بس .. قالهم ان دي للي قضى 6 شهور و مكملش سنة اما باقي التخصصات متاحة للي كمل سنة .. و الناس دول اكتر من واحد اعرفهم و من دفعتي .. و هو الاعلان بينزل دايما بصيغة : (( الاطباء الذين مضى على تكليفهم اكثر من عام يمكنهم التقدم فى جميع التخصصات و الاطباء الذين مضى على تكليفهم اقل من عام وبحد ادنى ستة اشهرعليهم التقدم فى التخصصات الملحة التاليه ... و ... و ... ))

الخطأ اللي حصل ان الجملة اللي بالأزرق دي منزلتش .. سقطت سهوا .. و علشان كده الاعلان اللي كان متعلق في ادارة التكليف نفسها اتشال في ساعتها لما اكتشفوا الخطأ .. معلش احنا نصيبنا اننا نتعامل مع وزارة في فجوة بيننا و بينها في التوقيتات و الثقافة و التكنولوجيا .. رغم ان عندهم موقع الوزارة و موقع التنسيق و صفحتهم على الفيس بوك .. يعني يقدروا ينزلو الاعلان نفسه في ثانية او حتى ينزلوا التصحيح بتاعه ..
لكن هي دي مصر
welcome to Egypt
و علشان كده لازم نصبر عليهم ونستحمل لغاية ما نعدي من عنق الزجاجة ده .. و ربنا يصبرنا و يعديها على خير

د/ أحـمـد سـليمان 06-03-2011 06:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nonamody (المشاركة 286184)
يا جماعه انا دلوقتى مسافره وكانت جات لى نيابه طب اسره بس مش عايزاها عايزه
اقدم على نيابه تانيه اعمل ايه
من فضلكوا رودوا عليا

جت لك في انه حركة ؟
و انتي دفعة كام ؟
لو انتي دفعة 2008 و جت لك في نوفمبر
يبقى من حقك تلغي دي و تقدمي في مايو

pure spirit 06-03-2011 07:49 PM

اسمى مش موجود !!
هل الفاكس هبيجيب نتيجة ولا أطلع على الوزارة على طول ؟؟

د/ أحـمـد سـليمان 06-03-2011 07:55 PM

بيجيب نتيجة ان شاء الله و الاسم بينزل تاني يوم .. بس الأول دوري على اسمك في باقي الجامعات و في ( جامعات اخرى ) و لو مكانش موجود ابعتي الفاكس و الاسم هينزل تاني يوم .. مع ملاحظة ان السبت اجازة في الوزارة .. على العموم لسة فترة كبيرة ..

و دي خطوات الارسال

ملاحظات:
1-
عند وجود خطأ في الأسم: أبعث فاكس بصورة البطاقة و توضيح نوع الحركة المرادة "حركة نيابات مايو 2011" و توضيح نوع المشكلة "اسم خاطئ" و توضيح الموبايل والدفعــه والدور والجامعة وكتابة الاسم الخطأ و الأسم السليم إلى 27942627 /02.

2- عند عدم وجود الأسم: ابحث أولا عليه تحت جامعة "أخرى" فإذا لم تجده أبعث فاكس بصورة الشهادة الحاوية للمجموع و توضيح نوع الحركة المرادة "حركة نيابات مايو 2011" و توضيح نوع المشكلة "عدم وجود الاسم" و توضيح الموبايل والدفعــه والدور والجامعة و الاسم إلى 27942627 /02

3-سوف يتم بإذن الله فتح الباب لتسجيل البيانات( لمن لم يتاح لهم تسجيلها) في فترة تسجيل الرغبات

بسيطة ان شاء الله

nadeen 06-03-2011 07:57 PM

بعد اذنكوا انا عايزه اعرف السنه بتتحسب من تاريخ الاستلام لحد تاريخ نزول الاعلان ولا لا؟ يعني انا مستلمه 3_5_2010 اقدر اقدم في الاساسيه ولا لا؟

د/ أحـمـد سـليمان 06-03-2011 08:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nadeen (المشاركة 286194)
بعد اذنكوا انا عايزه اعرف السنه بتتحسب من تاريخ الاستلام لحد تاريخ نزول الاعلان ولا لا؟ يعني انا مستلمه 3_5_2010 اقدر اقدم في الاساسيه ولا لا؟

اه تقدري تقدمي في الأساسية إن شاء الله

المدة بتتحسب من يوم الاستلام في المديرية
لحد يوم نزول الاعلان

dr.moony 06-03-2011 09:47 PM

Re: نيابات مايو 2011 >>> وبدأ تسجيل البيانات

مبروك يا دكاترة ويارب الاعلان لما يتصحح وتعرفو الاحتياجات تبقو مبسوطين
الواحد مبقالهوش شهرين فى التكليف واعصابه تعبت امال انتو بقى تعملو ايه
ربنا يخرجكو ويخرجنا منه على خير
كان عندى استفسارين لو سمحتم
انا دخلت على صفحه التسجيل قولت اشوفها عامله ازاى
لاقيت ان دفعتنا 2009 موجوده
انا مجربتش اسجل لاتدبس ولا حاجه بس هل ده عادى ولا فعلا لينا حق نقدم